Varmt välkommen till denna blogg!

Hoppas just du hittar något recept som faller dig i smaken!

26 dec. 2012

Jag fick....

...den här underbara bakboken i julklapp!! Jag blir helt varm i hjärtat när jag bläddrar i denna bok!! Boken innehåller så många bra recept och jag kan bara ge tummen upp för alla bilder och layouten!! Bilderna är så otroligt fina och man blir verkligen inspirerad att testa på allt i boken...eller ja att baka över huvudtaget!! :-)

Blir en del recept från denna bok som får representera mitt födelsedagsfika om 6 dagar... Jag kan varmt rekommendera denna fantastiska och härliga bok! Den finns bland annat att köpa här: bokus.com och adlibris.com. Hos den sistnämnda kan du "provläsa" boken på deras hemsida...där kan ni se och förstå vad jag menar med att boken har fantastiska recept och BILDER!! :-)





Med Vänliga Hälsningar // Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar