Varmt välkommen till denna blogg!

Hoppas just du hittar något recept som faller dig i smaken!

8 feb. 2012

Ny bloggdesign!

Har finslipat lite på bloggen nu. Kom på att jag ville ha lite ljusare så det blir lättare att se vad jag faktiskt skriver här...

Har själv tyckt att det har varit en aningens svårt att kunna tyda allt som har skrivits. Men tänkte att det kanske eventuellt bara var fel på just min dators upplösning. Istället för att chansa så rörde jag om här i bloggen! Det är ju meningen att man ska kunna läsa vad jag skriver :-)

Jag tycker själv att det helt klart var mycket bättre som det ser ut nu. Till och med jag kan ju läsa ordagrant vad som skrivits! Enligt mig så ser det inte lika grötigt ut längre...

Har många ideér på recept jag vill testa och lägga upp här i bloggen, måste bara finna tiden att faktiskt röra ihop dessa saker.

Har en idé på vad jag ska laga ihop samt baka till sambon på Alla Hjärtans Dag. Ska laga ihop något lite extra gott och lyxigt, samt baka något gott med choklad och jordgubb hade jag tänkt! Har även en idé på ett bröd jag vill testa på att baka. Ett lite mer annorlunda och sött bröd (med sött menar jag formen på brödet, aja ni fattar när jag lägger upp receptet)!

Finns ju så himla sjukt mycket man vill testa på inom matens- och bakverkens värld!! Det dimper ner ideér och recept titt som tätt i huvudet...och så har jag en otroligt tacksam sambo som mer än gärna är min testkanin i allt som jag rör ihop. Och bara det gör det ju så himla mycket roligare att faktiskt fortsätta i köket för att sedan bjuda fler på det som jag lyckas röra ihop! ;-)




Ha det så bra!

Med Vänliga Hälsningar // Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar