Varmt välkommen till denna blogg!

Hoppas just du hittar något recept som faller dig i smaken!

29 dec. 2012

Tassimo T42 - Ängeln i Köket!

Jag har velat ha en kapselmaskin (för kaffedrycker, te och varm choklad) under en tid och nu har jag och sambon unnat oss just en kapselmaskin....vi bestämde oss för att slå till på en Tassimo T42 röd (givetvis vart det en Tassimo i rött, så att den matchar min Hercules) från Bosch!! Nu gör vi inte annat än att dricka gott om dagarna :-)

Jag tycker att denna kapselmaskin är helt otroligt bra!! Dryckerna blir godare än förväntat och det går så snabbt och smidigt att få fram det man är sugen på...inte bra för figuren det här, tur att ett av mina nyårslöften inför 2013 är att börja ta tag i träningen på allvar igen (efter ett sjukt långt uppehåll)!! :-)

Jag kan varmt rekommendera en Tassimo T42!!




Med Vänliga Hälsningar // Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar