Varmt välkommen till denna blogg!

Hoppas just du hittar något recept som faller dig i smaken!

3 jan. 2012

Varmt välkommna till min nya blogg "I Monicas Kök"!

Idag, den 3:e januari 2012 ser bloggen "I Monicas Kök" dagens ljus. Den här bloggen startade jag upp för att dela med mig av goda recept, härliga bilder och roliga tips!


Tanken är att det här ska bli en varm och härlig blogg som handlar om mat och bak. Eller ja egentligen så kommer det nog att komma upp en hel del som inte har med just matlagning och bakning att göra, utan även om andra mysiga saker som har med hemmet att göra.


Så för ni som hade velat se en blogg där jag kommer att skriva om privatlivet så kommer ni att bli besvikna;) Jag kommer inte att uppdatera varje dag, utan de gånger som jag tycker att det finns något att dela med mig.

Bilderna som jag lägger upp är mina egna bilder och de får gärna lånas. Men då skulle jag vilja att ni meddelar det till mig, hoppas det är ok?:) Kan även hända att jag lånar bilder från nätet, men då skriver jag ju givetvis att jag har lånat dem.


Så där ja! Nu var det första inlägget skrivet och "I Monicas Kök" är numera invigd!:)


Med Vänliga Hälsningar // Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar